logotype

Nadchodzące imprezy

Dla organizatorów

Organizujesz konwent, pokazy gier albo turniej i chcesz zareklamować swoją imprezę? Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., a zarówno w tym polu, jak i na stronie głównej naszego portalu pojawi się stosowne ogłoszenie.

Imperium Umarłych - frakcje podstawowe

Na sam koniec omawiania podręcznika podstawowego do Empire of the Dead pozostawiłem sobie ten fragment, który najbardziej lubię we wszystkich grach: opis poszczególnych frakcji. Na samym początku były zaledwie cztery, ale czy tak niewielka liczba została zrównoważona różnorodnością?

PMC 2640 - kampania i gra solo

W poprzednich dwóch artykułach o PMC 2640 przedstawiłem świat gry i jej zasady podstawowe. Ale w obecnych czasach to nie zawsze wystarczy, by gra odniosła sukces. Oprócz dobrych reguł i ciekawego uniwersum wiele współczesnych systemów kusi odbiorców czymś jeszcze. I tak jest też w przypadku najnowszej gry Assault Publishing, która oferuje kampanie oraz bitwy dla pojedynczego gracza.

Godslayer - Rise of Legends

Witam. Zajmiemy się dziś dość ciekawym projektem – Zabójcą Bogów, czy też Bogobójcą, jak kto woli. W czasie swojego króciutkiego dotychczasowego bytowania miałem, jak i niejeden z Was, przyjemność wypróbować wiele bitewniaków. Po co? Oczywiście żeby znaleźć tę jedną, jedyną grę. I teraz po raz kolejny widzę światełko w tunelu. I po raz kolejny pytam sam siebie, czy się na tym nie przejadę.

Imperium Umarłych - zasady podstawowe

Już ponad miesiąc temu przedstawiłem pokrótce historię i świat gry Empire of the Dead oraz obiecałem przyjrzeć się mechanice gry. Obowiązki pozaportalowe odciągnęły mnie od dalszego zapoznawania się z podręcznikiem, ale teraz już mam wszystko za sobą i mogę spokojnie oddać się lekturze. A po niej – przedstawianiu Wam, jak działa Imperium Umarłych.

PMC 2640 - podręcznik

PMC 2640, najnowsza gra Assault Publishing, jest już w sprzedaży od 3 tygodni, najwyższy więc czas przyjrzeć się bliżej temu systemowi. Będziemy to robić w krótkich odcinkach publikowanych w dwutygodniowych odstępach. Zacznijmy od podstaw, czyli omówienia podręcznika.

Umbra Turris 2012 - recenzja

Umbra Turris to system obecny na rynku od 2008 roku, ale niezakorzeniony w świadomości przeciętnego konsumenta bitewniaków. Od tego czasu rozwija się konsekwentnie, ale powoli, nie wychodząc z głębokiej niszy i niewielkiego środowiska fanów. Są powody, by przypuszczać, że może się to zmienić - niedawno ukończone zostało tłumaczenie podręcznika na język angielski, ma się ukazać cała fala nowych modeli i zestawów startowych, zaczęły się też regularnie odbywać turnieje i spotkania graczy. Wydaje się więc, że jest to dobry moment, by tę ciekawą grę przybliżyć czytelnikom.

Imperium Umarłych - wstęp

Choć epoka wiktoriańska dobiegła końca ponad sto lat temu, jej wpływ nadal jest dobrze widoczny w naszej kulturze. Świadczą o tym choćby popularność gadżetów w stylu steampunk czy kolejne wcielenia Sherlocka Holmesa z małego i wielkiego ekranu. Także wśród gier bitewnych widać wpływy tego okresu – a nigdzie nie ma ich więcej niż w Empire of the Dead.

2009–2024, TheNode.pl Disclaimer
Template designed by Globberstthemes