logotype

Nadchodzące imprezy

Dla organizatorów

Organizujesz konwent, pokazy gier albo turniej i chcesz zareklamować swoją imprezę? Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., a zarówno w tym polu, jak i na stronie głównej naszego portalu pojawi się stosowne ogłoszenie.

Warszawski turniej Umbra Turris - 29 VI 2014

Zapraszamy wszystkich fanów Umbry Turris do udziału w turnieju, który odbędzie się 29 czerwca w Paradox Cafe w Warszawie! Na zwycięzców jak zwykle czekają nagrody ufundowane przez twórców systemu, firmę Spellcrow, a wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na wyjątkowo wysoką frekwencję.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się regulaminem.

 

----Regulamin----

1. Wymagania
a) Każdy z graczy powinien mieć przy sobie przedmioty potrzebne do gry: miarkę, kości, rozpiskę drużyny, znacznik bądź figurkę przedstawiającą pomiota magii, a także zestaw Kart Przedmiotów. Wskazane jest także posiadanie talii Kart Przygód i Kart Terenów, gdyż ilość tych zestawów udostępnionych przez organizatora będzie ograniczona. Podręcznik, karty Przygód, Terenów i Przedmiotów znaleźć można na stronie gry Umbra Turris: http://www.umbraturris.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=19.
b) Drużyny graczy mogą składać się z dowolnych modeli fantasy o odpowiednich podstawkach (25x25mm) i skali (28mm).
c) Dopuszcza się proxowanie modeli, ale tylko w ten sposób, aby odpowiednio przedstawiały one rasy ze świata Umbra Turris (krasnolud robi za krasnoluda itp.), a także aby modele miały zachowaną skalę systemu UT (28mm).
d) WYSIWYG ekwipunku nie jest wymagany, aczkolwiek zawsze jest mile widziany!
e) Wybór domen magii dla maga musi nastąpić przed turniejem i nie może zostać zmieniony podczas turnieju.

2. Format
Limit punktowy wynosi 750 SD i jest to wartość nieprzekraczalna. wyjątkiem jest Gildia Złodziei, która zgodnie z zasadami ma do rozdysponowania 5% SD więcej (38 SD).

3. Punktacja
a) Punktacja turniejowa będzie oparta o zdobywane przez graczy Punkty Triumfu (PT). O uzyskanym miejscu zdecyduje suma PT zdobytych podczas rozgrywek. Dodatkowo zapisywane będą punkty stracone i zabite (przeciwnikowi) przez gracza. W przypadku takiej samej liczby Punktów Triumfu, o końcowej pozycji gracza decydować będą kolejno wynik bezpośredniego pojedynku, bilans małych punktów, punkty zabite przeciwnikowi i punkty stracone.
b) Podczas turnieju do zwycięstwa wymagane jest zdobycie 3 Punktów Triumfu. Wygrana uzyskana w inny sposób niż zdobycie trzech Punktów Triumfu (np. poprzez pokonanie 75% wartości drużyny przeciwnika) oznacza uzyskanie przez gracza 3PT. Gracz nie może w żaden sposób uzyskać więcej niż 3PT podczas jednej rozgrywki!
c) Każdy z graczy może uzyskać dodatkowe punkty za posiadanie pomalowanej drużyny (jeden model może być niepomalowany), a także za posiadanie drużyny złożonej w 50% z modeli wydawnictwa Spellcrow. Wysokość bonusu wynosi 1 Punkt Triumfu za każdy spełniony warunek.

4. Rozgrywka
Każdy z graczy rozegra 3 bitwy, a maksymalny czas trwania każdej z nich to 1h 30min. Po tym czasie gracze mogą dokończyć Cykl gry, następnie gra jest przerywana, a do tabeli zapisywane są bieżące wyniki.

Do zobaczenia!

2009–2024, TheNode.pl Disclaimer
Template designed by Globberstthemes